Urząd Gminy
Interpelacje i zapytania radnych
Radni mogą kierować do wójta interpelacje i zapytania w sprawach dotyczących gminy.
Interpelacje
Na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2024.1465 t.j.), interpelacje dotyczą spraw o ważnym znaczeniu dla gminy, zawierają krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego jej przedmiotem oraz wynikajace z niej pytania.
Zapytania
Na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2024.1465 t.j.), zapytania składa się w sprawach aktualnych problemów gminy, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym.
Na podstawie art. 24 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2024.1465 t.j.), interpelacje i zapytania składane są na piśmie do przewodniczącego rady, który przekazuje je wójtowi. Odpowiedzi na piśmie udziela wójt lub osoba upoważniona, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania interpelacji lub zapytania. Treść interpelacji i zapytań oraz odpowiedzi są niezwłocznie podawane do publicznej wiadomości poprzez publikację w Biuletynie Informacji Publicznej.
Interpelacje i zapytania radnych. Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Krupski Młyn. Załączniki