lip
Możesz ograniczyć do minimum wizyty w urzędach
17 lipca 2020
Chcesz ograniczyć do minimum wizyty w urzędach? Przekaż swoje dane do Rejestru Danych Kontaktowych (RDK). Dzięki temu urzędnik zamiast wysyłać pismo będzie mógł po prostu do Ciebie zadzwonić lub wysłać maila.
Przekaż do RDK swój numer telefonu i adres e-mail. Dzięki temu szybko dostaniesz powiadomienie o np.:
- dokumentach gotowych do odbioru (np. dowodzie osobistym lub dowodzie rejestracyjnym)
- rozpatrzeniu złożonych przez Ciebie wniosków (np. w programie Rodzina 500+)
- zbliżającym się terminie utraty ważności dowodu osobistego
- potrzebie uzupełnienia dokumentów
Jak dołączyć do RDK? To proste! Wejdź na www.gov.pl i wybierz usługę "Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych (RDK)"
Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. W każdej chwili możesz je także zmienić lub usunąć.
Szczegóły pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/skorzystaj-z-rejestru-danych-kontaktowych-rdk